Adamo Trade OÜ e-poe aa2.ee kasutus- ja müügitingimused (edaspidi tingimused)

Tingimuste kehtivus

  • Tingimused kehtivad aa2.ee e-poest ostja (edaspidi Klient) ja ettevõtja Adamo Trade OÜ e-poe aa2.ee (edaspidi e-pood) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
  • Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
  • E-pood jätab endale õiguse teha tingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel https://aa2.ee/kasutustingimused/

Hinnad

  • Kõik e-poes nähtavad hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.
  • E-pood on käibemaksukohuslane, KMKR: EE102078817.
  • E-poel on õigus igal ajal muuta e-poes kuvatavaid hindu.
  • Kui e-poes on muudetud hinda peale Kliendi poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, tarnitakse Kliendile vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.
  • Ostetud kaupade hindadele lisandub (kassas) transpordihind. Tallinnas ja Harjumaal pakub e-pood lisatasu eest toodete tuppa toomist ja vana madratsi äravedu. Teenused on võimalik valida tellimuse eest maksmisel kassas, võimalus tekib vahetult enne maksmist kui eelnevalt on sisestatud Harjumaa postikood.
  • Maksevaluuta on EUR.

Tellimuse vormistamine

  • Lisada soovitud tooted ostukorvi.
  • Tellimuse vormistamiseks vajutada kõigepealt ostukorvis lingile „Maksmaˮ.
  • Kassa lehel täita nõutud andmeväljad ja vajutada lingile „Jätkaˮ. Seejärel kuvatakse ekraanile arve, mille saate tasuda mugavalt pangalingi kaudu (Swedbank, SEB, LHV) või teiste makselahenduste abil pankades euromaksena. Tallinnas ja Harjumaal on võimalik valida lisatasu eest toote tuppa toomine ja vana madratsi äravedu, valik tekib kui eelnevalt on sisestatud Harjumaa postikood. Andmed euromakse sooritamiseks koos kõigi kehtivate riiklike maksudega ja lisanduvate tasudega leiate pärast tellimuse kinnitamist ekraanile kuvatud arvelt.
  • E-poes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel E−R 8.00−17.00. Kui esitate tellimuse reedel pärast kella 15, vormistatakse tellimus järgneval tööpäeval (üldjuhul esmaspäev).

Tellimuste eest tasumine

Toodete eest saab tasuda:

  • Swedbank, SEB, LHV, Luminor ja teiste pankade pangalingi vahendusel
  • Krediitkaardiga
  • Tavalise pangaülekandega
  • Paypal vahendusel
  • Esto AS järelmaksuga (Esto järelmaks). Üldtingimustega palume tutvuda siin.
  • Holm Bank AS järelmaksuga (Liisi järelmaks). Üldtingimustega palume tutvuda siin.

Kliendi tellimus tühistatakse juhul, kui Klient ei ole tasunud ettemaksu. Müügiarve saadetakse Kliendile e-postiga peale arve täies ulatuses tasumist.

 

Kauba kohaletoimetamine

  • E-pood toimetab kauba Kliendile kohale kasutades erinevaid transpordifirmasi. Transpordipartneritena kasutab e-pood Eesti ettevõtteid DPD, Omniva, DSV jt.
  • Kauba kohaletoimetamine toimub reeglina tööpäevadel E-R kell 8:00-17:00. Klient peab valitud tarnepäeval olema tellimuses määratud aadressil, et kaup transporditeenuse osutajalt vastu võtta. Tarne toimub kliendi maja ette, see tähendab tarne maja etteToote transport autost kliendi siseruumi on kliendi organiseerida ja vastutada. 
  • Tallinnas ja Harjumaal pakub e-pood lisatasu eest toodete tuppa toomist ja vana madratsi äravedu. Teenused on võimalik valida tellimuse eest maksmisel kassas, võimalus tekib vahetult enne maksmist kui on eelnevalt sisestatud Harjumaa postikood.
  • Autojuht helistab enne (või muul kokkulepitud ajal) kauba kohaletoimetamist Kliendile.
  • Kauba kätte saades tuleb see Kliendil koheselt üle kontrollida. Defektse või praaktoote puhul tuleb saata pildid tootest, et välja selgitada, kas tegu on transpordil tekkinud defektiga või praaktootega.
  • Kaup on pakendis ja pakend võib olla määrdunud – kauba käsitlemisel sellega kindlasti arvestada.
  • Sõltuvalt kaubast võib tarneaeg olla vahemikus 1-45 päeva.
  • Transporditasu sõltub toote omadustest, eelkõige selle suurusest ja kaalust ning lisatakse e-poe poolt kauba eest maksmisel (kassas). Transporditasu võib varieeruda vahemikus 0eur – 500eur ja lisatakse juurde kauba maksumusele. Kliendile kassas ja arvel kuvatav transpordihind sisaldab käibemaksu.

Kauba tagastamine

  • Kõigile e-poest ostetud kaupadele kehtib 14-päevane tagastusõigus.
  • Tagastatud toode peab olema puudusteta, komplektne, avamata originaalpakendis ja kasutamata.
  • Tagastamise soovist tuleb Kliendil teada anda e-posti aadressile tellimus@aa2.ee tehtud avalduses aga mitte hiljem kui 14-päeva jooksul peale kauba kättesaamist. Tagastuse vormi saab printida siit.
  • Kliendile tagastatakse raha 14 päeva jooksul peale tagastamisavalduse saamist ja tarnija poolt kauba üle kontrollimist.
  • Raha kantakse Kliendile tagasi samale arvelduskontole millelt jõudis laekumine e-poodi.
  • Klient kohustub tasuma tagastatud kauba tagastuskulud.
  • Rikutud, kahjustatud ja kasutatuid tooteid tagastada ei ole võimalik.

 

Ilusaid unenägusid!

aa2.ee meeskond